dinsdag 8 mei 2018

rust zacht Libia!


In 2009 kwam je hier als spoedje. Je toenmalige baasjes hadden in korte tijd drie windhonden geadopteerd en toen het leuke van de nieuwe verzameling af was stonden jullie gratis af te halen op marktplaats. Er was een nieuwe hobby gevonden. Wat een schrik toen ik jullie op mp zag maar gelukkig kon ik Aukje bellen die er in de buurt woonde en meteen in de auto sprong. Twee stichtingen werkten super samen en zo werden de honden snel veilig gesteld. Libia kwam hier in de opvang. Voor het eerst een galgo in opvang en dan zo een intens lieve. Libia je had me in de kortste keren helemaal warm voor het ras. Je mocht bij Karen en haar gezin gaan wonen en door de jaren heen kreeg ik regelmatig foto's van jou te zien. Je had indertijd al beginnende staar en was 6-8 jaar oud geschat en ik zag je snoetje en lijfje vergrijzen de afgelopen jaren. Nu 8,5 jaar later is je lijfje op. Je hebt een heerlijk leven bij Karen gehad. Je was zo gewenst en er werd door je lieve karakter zoveel van je gehouden. Vandaag hebben ze de verschrikkelijk moeilijke beslissing moeten nemen om je te laten gaan. Rust zacht lieve Libia! Je vrouwtje omschreef je als een engel. Dat ben je vast en zeker.

1 opmerking: